Mystery Visits

Hoe gastvrij is uw organisatie eigenlijk? Wordt uw beleid met betrekking tot gastvrijheid en facilitaire zaken eigenlijk wel op de gewenste wijze uitgevoerd op de werkvloer? Worden afspraken die u gemaakt heeft met uw leveranciers wel goed nagekomen?
Verschillende vragen waarbij wij u kunnen helpen om hier de antwoorden op te verkrijgen.

Mystery Visiting Softwarepakket

Met onze uitgebreide hotel en brede facilitaire ervaring hebben wij een basis Mystery Visit weten uit te breiden naar een volledige “Guest Journey Mystery Visit”. Dit in combinatie met ons Mystery Visiting softwarepakket. Aan de hand van deze software worden momenteel wereldwijd grote hotelketens zoals Radisson Hotels maar ook bedrijven zoals Coca-Cola, Volkswagen en Gazprom bezocht. Hierdoor zijn wij in staat om de dienstverlening van een groot deel van een organisatie objectief te meten, zowel op gastgerichtheid als op het facilitaire vlak inclusief gemaakte afspraken met leveranciers. Denk hierbij aan de ontvangst bij de receptie, wachtrijen en assortiment bij de catering, visuele kwaliteit van de schoonmaak, telefonische bereikbaarheid, technische gebreken en de werkplek zelf. Vanzelfsprekend is de Mystery Visit checklist precies af te stemmen op de wensen van onze opdrachtgevers waardoor we dus op maat kunnen werken.
We kunnen zo met het systeem spelen dat het niet de huisstijl van Hospitality Works! heeft, maar bijvoorbeeld voorzien is van uw eigen logo en huisstijl, of juist die van uw opdrachtgever.

Managementinformatie

De managementinformatie die het systeem “real time”guest journey mystery visiting dashboards genereert, helpt u om op een uitgebreide manier inzicht te krijgen in het functioneren van uw locaties. Ook zijn eenvoudig meerdere locaties met elkaar te vergelijken. Daarnaast geeft de dashboard van ons systeem in één oogopslag inzicht in welke onderdelen van de dienstverlening goed gaan en waar er nog ruimte is voor verbetering. Na afloop van een Mystery Visit ziet u de resultaten gelijk terug in de online dashboards wat direct bijsturen derhalve mogelijk maakt. Deze tool kunnen we inzetten bij iedere organisatie die geïnteresseerd is in het objectief meten van de kwaliteit van hun organisatie.

Aanvullende mogelijkheden

Het systeem hoeft niet persé alleen voor Mystery Visits doeleinden gebruik te worden. Een interne audit van bijvoorbeeld het Facility Management behoort ook tot de mogelijkheden. Of denk bijvoorbeeld aan een klanttevredenheidsonderzoek, opnemen externe metingen zoals VSR en HACCP metingen, het meten van de Net Promoter Score, of een telefonische kwaliteitsmeting.

Vanzelfsprekend zijn goede Mystery Visits niet alleen het resultaat van een goed doordacht systeem, het gaat om de juiste combinatie van systeem en de kennis en kunde van diegene die de Mystery Visit afneemt. Binnen Hospitality Works! is deze kennis en kunde geborgd in de vorm van vele jaren Hotellerie en Facilitaire werkervaring.

Neem voor meer informatie vrijblijvend contact met ons op. Wij komen graag bij u langs om de mogelijkheden met u door te nemen.